1. Εισαγωγικές διατάξεις
i. Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις καθορίζουν τη σχέση ανάμεσα στην εταιρεία μας με διακριτικό τίτλο Vol2, με έδρα τηνοδό Αριστοτέλους 75-77 Εύοσμος 56224, Θεσσαλονίκη με ΑΦΜ: 800846197, καταχωρημένη στην ΔΟΥ Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης ως πωλητή και διαχειριστή του ηλεκτρονικού καταστήματος που βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση vol2.gr και εσάς, τον Πελάτη μας, ο οποίος προβαίνει σε αγορά προϊόντων.
ii. Εφαρμόζουμε ενιαία προσέγγιση προς τους Πελάτες μας και τους παρέχουμε τα ίδια οφέλη, είτε είναι καταναλωτές είτε όχι. Ως εκ τούτου, οι κανόνες που διατυπώνονται στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις ισχύουν για όλους τους Πελάτες μας.
iii. Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις καλύπτουν κυρίως την αγορά αγαθών στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
2. Σύναψη σύμβασης πώλησης
i. Μπορείτε να συνάψετε σύμβαση πώλησης μαζί μας εξ’ αποστάσεως μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος ή της γραμμής πελατών μας είτε προσωπικά σε ένα από τα καταστήματά μας.
ii. Στην περίπτωση σύμβασης πώλησης που συνάπτεται εξ’ αποστάσεως, η παραγγελία που υποβάλλεται με την αποστολή της παραγγελίας στον ιστότοπο ή μέσω της γραμμής πελατών συνιστά πρόταση σύμβασης πώλησης. Η παραγγελία ισχύει για περίοδο 21 ημερών και επιβεβαιώνουμε την παραλαβή της μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η σύμβαση πώλησης ολοκληρώνεται με την αποδοχή της πρότασης μέσω της αποστολής των αγαθών της παραγγελίας. Σας ενημερώνουμε σχετικά με την αποστολή των αγαθών μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
iii. Η ποσότητα των αγαθών που προμηθεύουμε αντιστοιχεί αποκλειστικά σε συνηθισμένη οικιακή κατανάλωση. Σε ειδικές περιπτώσεις (ειδικά σε περίπτωση εκπτώσεων ή εκποίησης) έχουμε το δικαίωμα να καθορίσουμε τη μέγιστη ποσότητα που μπορούμε να προμηθεύσουμε.
3. Υπαναχώρηση χωρίς αιτιολόγηση
i. Σύμφωνα με τη νομοθεσία, έχετε δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από μια σύμβαση που έχει συναφθεί στο διαδίκτυο ή μέσω τηλεφώνου χωρίς αιτιολόγηση εντός 14 ημερών από την παράδοση των αγαθών. Επιβάρυνση του πελάτη η δαπάνη επιστροφής των προϊόντων καθώς και τα έξοδα αποστολής που ενδέχεται να είχαν βαρύνει την αποστολή των προϊόντων.
ii. Εάν επιθυμείτε να ασκήσετε αυτό το δικαίωμα, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφαση της υπαναχώρησης από τη σύμβαση εντός της προαναφερθείσας προθεσμίας. Ο καλύτερος τρόπος για να το πράξετε είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@vol2.gr ή τηλεφωνικά στο 2314009069.
iii. Σε περίπτωση υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παράδοση των αγαθών η εταιρία θα σας επιστρέψει την αξία αυτών εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Ωστόσο, σύμφωνα με τη νομοθεσία, έχουμε το δικαίωμα να καθυστερήσουμε την καταβολή του ποσού έως ότου μας επιστραφούν τα αγαθά. Η μέθοδος πληρωμής για την επιστροφή του ποσού είναι η ίδια που χρησιμοποιήσατε για την καταβολή της τιμής αγοράς, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά.
iv. Οφείλετε να μας επιστρέψετε τα αγαθά το αργότερο 14 ημέρες από την ημερομηνία υπαναχώρησης, χωρίς καθυστέρηση. Θα σας παράσχουμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την αποστολή των αγαθών μέσω των μεθόδων επικοινωνίας που αναφέρονται.
v. Σύμφωνα με τη νομοθεσία φέρετε την ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών που προκαλείται από εσάς. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του να είναι άθικτη, χωρίς δηλαδή να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί. Δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής τα εσώρουχα. Σημειώστε επίσης ότι δεν έχετε δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση στην περίπτωση αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με δικές σας απαιτήσεις ή εξατομικευμένων αγαθών.
vi. Η σύμβαση δεν μπορεί να ανακληθεί εάν χρησιμοποιείται η υπηρεσία δώρου – αυτή η επιλογή ισχύει μόνο για τα ίδια τα προϊόντα, όχι για τη συσκευασία δώρου.
4. Καταγγελίες
i. Αν τα αγαθά παρουσιάζουν ελάττωμα κατά την παράδοση, μπορούμε να συμφωνήσουμε σε αποζημίωση με τη μορφή κουπονιού. Δικαιούστε επίσης να ζητήσετε την απομάκρυνση του ελαττώματος με τη μορφή αντικατάστασης του προϊόντος ή επισκευής. Σε περίπτωση που θεωρήσουμε την απομάκρυνση ενός ελαττώματος αδύνατη ή αδικαιολόγητη, δικαιούστε να ζητήσετε έκπτωση επί της τιμής αγοράς και εάν το ελάττωμα είναι σημαντικό, μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης.
ii. Τα αγαθά θεωρούνται ελαττωματικά, συγκεκριμένα, όταν δεν έχουν τις συνήθεις ή αναφερόμενες ιδιότητες, όταν δεν εξυπηρετούν το σκοπό τους, δεν συμμορφώνονται με τις νόμιμες απαιτήσεις ή δεν παραδίδονται στη συμφωνημένη ποσότητα. Σημειώστε ότι αυξημένη ευαισθησία ή αλλεργική αντίδραση στα παραδοθέντα αγαθά δεν μπορεί να θεωρηθεί ελάττωμα των αγαθών. Το ίδιο ισχύει σε προβλήματα που εμφανίζονται σε δώρα και άλλες δωρεάν παροχές που προσφέρουμε πέραν της παραγγελίας σας δεν συνιστούν ελάττωμα. Οι απεικονίσεις των αγαθών στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι μόνο ενδεικτικές και δεν συνιστούν δεσμευτική απεικόνιση των ιδιοτήτων των αγαθών (για παράδειγμα, η συσκευασία ενδέχεται να διαφέρει λόγω τροποποίησης του κατασκευαστή).
iii. Ευχαρίστως θα σας απαντήσουμε σε τυχόν ερωτήσεις σχετικά με καταγγελίες στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@vol2.gr ή τηλεφωνικά στο 2314009069. Μην παραλείψετε να υποδείξετε το ελάττωμα που διαπιστώσατε ή πώς εκδηλώνεται το ελάττωμα και την απαίτησή σας ως προς τον τρόπο χειρισμού της καταγγελίας σας.
iv. Σας ενημερώνουμε για την πρόοδο της καταγγελίας, συγκεκριμένα την παραλαβή της, την αποδοχή ή την απόρριψή της μέσω e-mail ή μηνύματος. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας τηλεφωνικά.
v. Παίρνουμε απόφαση σχετικά με την καταγγελία χωρίς καθυστέρηση. Η επεξεργασία της καταγγελίας, συμπεριλαμβανομένης της απομάκρυνσης ελαττωμάτων, δεν υπερβαίνει συνήθως τις 30 ημέρες. Σε αντίθετη περίπτωση, έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης. Είναι απαραίτητο να μας παράσχετε την βοήθεια που απαιτείται για την τήρηση της παραπάνω προθεσμίας.
vi. Σε περίπτωση αιτιολογημένης καταγγελίας, αναλαμβάνουμε τα έξοδα που σχετίζονται με την επιστροφή των αγαθών.
5. Μέθοδος πληρωμής και παράδοσης
i. Μπορείτε να επιλέξετε μέθοδο πληρωμής και παράδοσης από τις επιλογές που προσφέρουμε. Πριν από την αποστολή της παραγγελίας, σας ενημερώνουμε σχετικά με την επιλεγμένη μέθοδο πληρωμής και παράδοσης και τις σχετικές δαπάνες.
ii. Μπορείτε να ενημερωθείτε για τις τρέχουσες μεθόδους πληρωμής και παράδοσης και το κόστος τους μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
iii. Έχουμε το δικαίωμα να παρέχουμε δωρεάν παράδοση αγαθών σε επιλεγμένες περιπτώσεις.
6. Εκπτώσεις – Κουπονιά
i. Προσφέρουμε στους Πελάτες μας διάφορες εκπτώσεις, δωροκουπόνια και άλλα κουπόνια. Η χρήση τους διέπεται από κανόνες σχετικά με τους οποίους ενημερώνουμε τον πελάτη για την εκάστοτε περίπτωση. Εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά, κάθε έκπτωση ή δωροκουπόνι μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο μία φορά και μόνο ένα κουπόνι του ίδιου τύπου μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανά αγορά. Εκτός εάν προβλέπεται διαφορετικά, ο συνδυασμός εκπτώσεων δεν είναι εφικτός. Σε περίπτωση που η αξία ενός δωροκουπονιού είναι μεγαλύτερη από την αξία ολόκληρης της αγοράς, η διαφορά δεν μεταφέρεται σε νέο κουπόνι και το ποσό που δεν χρησιμοποιείται δεν επιστρέφεται.
ii. Ενδέχεται να λάβετε ερωτηματολόγιο αξιολόγησης από τρίτο μέρος σχετικά με την πραγματοποιηθείσα αγορά. Μπορείτε να μοιραστείτε την εμπειρία σας σχετικά με την αγορά και τα αγαθά με άλλους. Θα χαρούμε πολύ να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο.
7. Γενικές πληροφορίες
i. Σύμφωνα με τον νόμο περί καταχώρισης πωλήσεων, ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να εκδώσει απόδειξη στον πελάτη. Ο πωλητής είναι επίσης υποχρεωμένος να καταχωρίσει την πώληση διαδικτυακά στην φορολογική αρχή, σε περίπτωση τεχνικής βλάβης το αργότερο εντός 48 ωρών.
ii. Ο αρμόδιος φορέας υπεύθυνος για επίλυση εξωδικαστικών διαδικασιών σε περίπτωση διαφορών ή ο αρμόδιος φορέας υπεύθυνος για τον χειρισμό καταγγελιών από πελάτες είναι η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html, διεύθυνση: λεωφόρος Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, με τον οποίο μπορεί να επικοινωνήσει ο καταναλωτής μέσω της ιστοσελίδας του. Επιπλέον, πιθανές διαφορές μπορούν να επιλυθούν μέσω της πλατφόρμας ΗΕΔ https://ec.europa.eu/Consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SV.
iii. Η σύμβαση συνάπτεται στην Ελλάδα και διέπεται από τη νομοθεσία της Ελλάδας.
iv. Όλες οι τιμές των αγαθών και των υπηρεσιών παρέχονται συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ που ισχύει κατά τη στιγμή της υποβολής της παραγγελίας. Σε περίπτωση αλλαγής του συντελεστή ΦΠΑ πριν από την ολοκλήρωση της σύναψης της σύμβασης πώλησης ή πριν από την αποστολή των αγαθών, ο Πελάτης υποχρεούται, λαμβάνοντας υπόψη την επιλεγμένη μέθοδο πληρωμής, να διακανονίσει πιθανή υποπληρωμή της τιμής αγοράς ή ο πωλητής οφείλει να στείλει άμεσα στον πελάτη μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέσω του οποίου να ζητήσει από τον πελάτη να αναφέρει τον τρόπο με τον οποίο ο πωλητής μπορεί να διακανονίσει πιθανή υπερπληρωμή της τιμής αγοράς.
v. Υποβάλλοντας την παραγγελία σας, συμφωνείτε να λάβετε το τιμολόγιο ηλεκτρονικά συνημμένο στο email επιβεβαίωσης αποστολής της παραγγελίας. Σε περίπτωση που θέλετε να λάβετε το τιμολόγιο σε έντυπη μορφή, στείλτε μας παρακαλώ email και θα το παραλάβετε μαζί με τα προϊόντα.
vi. Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής ή αδιαφορία παραλαβής ο πελάτης υποχρεούται να καταθέσει τα έξοδα αποστολής καθώς και το Φ.Π.Α. του παραστατικού σε λογαριασμό που θα του σταλεί από την εταιρία μας
viι. Όλες οι τιμές των αγαθών, συμπεριλαμβανομένων των τιμών έκπτωσης, ισχύουν μέχρι περαιτέρω ειδοποίησης ή έως ότου εξαντληθεί το απόθεμα.